The Instagram tag!!

1. Vad heter du på Instagram? Svar: Aliciat2003
2. Hur många följare har du och hur mpnga följer du? Svar: Följare-489 Följer-618
3. Hur länge har du haft instagram? Svar: Ungefär 3 år
4. Vad står i din profil? Svar: Alicia Thoren. Showjumping, Equistrian, Sweden. Dancing Queen. Balck Magic
5. Hur ser din profilbild ut? Svar: En bild på mig och Maggis när vi hoppar.
6. Hur många bilder har du total och hur många lägger du ut per dag. Svar: 362 bilder.Lägger inte ut varje dag men 3 gånger i veckan typ.
7. Är likes och kommentarer viktigt för dig? Svar: Jag skulle inte säga att dem är viktiga för mig, men det är kul med det.
8. Vad skulle du  göra om alla följare blockade dig? Svar: Skulle undra varför.
9. Hur ofta kollar du instagram? Svar: Varenda dag flera gånger om dagen.
10. Brukar du ha filter på dina bilder? Svar: Nej
11. Brukar du hashtaga? Svar: Inte så mycket men ibland kommer jag in i nått slags mood. haha.
12. Har du många selfies? Svar: Inte så många faktiskt. Mest hästbilder men ibland så.
13. Använder du andra sociala medier? Svar ja: Men jag ger tyvär bara ut min insta.
14. Vilka taggar du? Svar: Jag taggar alla läsare som har blogg.
HADEE!!
 
 
https://www.instagram.com/aliciat2003/ 

Kommentera här: