överföra bilder.

Hej, idag blir det ett inlägg sent på kvällen.. Hoppas att det inte gör er något. Men jag kan inte föra över bilder från varken mobilen, Spaden eller kameran till datorn. Jag kan ju inte direkt ta bilderna med datorn. Nej men ni fattar. Jag har fotat så ni får se hur jag gör min frukost på helg på kameran. Men dom kan jag bara för över från kameran till mobilen. Jag personligen föredrar att blogga på datorn som nu. Det är så konstigt för det har alltid funkat tidigare. Så nu kommer inte det inlägget upp idag.. Jag ska försöka få upp det till imorrn eller iövermorrn. Varför jag inte kan överföra just nu är för att jag är gäst på middag och tog inte med mig kameran och överförningskabeln
Jag ska försöka hitta vart felet sitter...
Förlåt för snabbt och kanske inte världens intressantaste inlägg.
Hoppas ni har haft en bra dag och har en fortsätt bra kväll. Puss <3

Kommentera här: